วันจันทร์ที่ 4 พฤศจิกายน พ.ศ. 2556

OST “The Heirs” – Biting My Lower Lip : eSNa

 

Title : "아랫입술 물고" (Biting My Lower Lip) / OST “The Heirs” 
Artist : eSNa 
English Translation : popgasa.com 


I secretly bite my lower lip and softly close my eyes
I try to hide the fluttering feeling that fills my body
ฉันแอบกัดปากและหลับตาลงเบาๆ
ฉันพยายามซ่อนความปั่นป่วนภายในใจ

It tickles for some reason when I think of you, I start to talk to myself
Give me a perfect day, oh I’ll stay, by your side
I already revealed half of my heart
มันรู้สึกแปลกๆ เมื่อคิดถึงเธอ
ฉันเริ่มพูดกับตัวเอง
ขอวันที่ดีให้ฉัน ฉันจะอยู่ข้างเธอ
ฉันเผยใจครึ่งหนึ่งให้เธอแล้ว

A day where you can have high hopes will come
Only good things will come
The one person who will protect and watch over the struggling me
I feel like that person is you
I wanna make you mine forever
วันที่เธอวาดหวังจะมาถึง
มีแต่สิ่งดีๆ เข้ามา
คนเดียวที่จะปกป้อง
และคอยดูแลฉันที่ฝ่าฟัน
ฉันรู้สึกว่าคนๆ นั้นคือเธอ
ฉันจะทำให้เธอเป็นของฉันตลอดไป




Your bright smile continues as if it will break
When I open my eyes, it’s mine
Give me a perfect day, oh I’ll stay, by your side
I already revealed half of my heart
รอยยิ้มสดใสของเธอส่งมาไม่จางหาย
เมื่อฉันลืมตา รอยยิ้มนั้นเป็นของฉัน
ขอวันดีๆ ให้ฉัน ฉันจะอยู่ข้างเธอ
ฉันเผยใจครึ่งหนึ่งให้เธอแล้ว

A day where you can have high hopes will come
Only good things will come
The one person who will protect and watch over the struggling me
I feel like that person is you
I wanna make you mine
วันที่เธอวาดหวังจะมาถึง
มีแต่สิ่งดีๆ เข้ามา
คนเดียวที่จะปกป้อง
และคอยดูแลฉันที่ฝ่าฟัน
ฉันรู้สึกว่าคนๆ นั้นคือเธอ
ฉันจะทำให้เธอเป็นของฉัน

I definitely met a good person, only great things will happen
I think just love alone is enough
Nothing’s better, better than our love
ฉันได้พบคนที่ดีแล้ว
มีแต่สิ่งดีๆ ที่จะเกิดขึ้น
ฉันคิดว่าแค่รักก็เพียงพอ
ไม่มีอะไรดีไปกว่า
ดีไปกว่ารักของเรา

A day where you can have high hopes will come
Only good things will come
The one person who will protect and watch over the struggling me
I feel like that person is you
I wanna make you mine
วันที่เธอวาดหวังจะมาถึง
มีแต่สิ่งดีๆ เข้ามา
คนเดียวที่จะปกป้อง
และคอยดูแลฉันที่ฝ่าฟัน
ฉันรู้สึกว่าคนๆ นั้นคือเธอ
ฉันจะทำให้เธอเป็นของฉัน




ไม่มีความคิดเห็น: